it´s suterday suterday

och det är mitt första inlägg för denna helgen. är lesen att jag inte har bloggat de två senaste dagarna.
är faktiskt på ganska gott humör. har ingen aning om varför. jag ska inte göra något speciellt idag mer än att mysa med familjen. igentligen skulle jag sova med linnea och klara men jag har zon läger imorgon. och förästen tagga till det. för det är det sista zonlägret för året sen nästa år börjar dom att plocka bort spelare och så ja.
idag har jag varit på trianglen i malmö och shoppade. jag fyndadde en rutig kavaj med lite brunt i på hm. efter det spelade jag match mot ldb och det gick så där för det blev 0-0 men ja bättre lycka nästa gång.
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0