2011-9-27

hej på er alla.
nu när ja har haft studiedag och helg och allt har jag inte haft tid att blogga. har faktiskt ingen aning varför...
men iellafall så i söndags var jag på zonläger från 8.00- 16.00 typ. sen på kvällen åkte jag in till lund med agnes,linnea och klara och såg "jag saknar dig" riktigt bra var den. och sorglig.
måndag: vaknade upp hos klara i hennnes friggebod i typ 14 graders kyla (kallt).
ja och till bringade min dag med klara & linnea för att agnes skulle och shoppa.
idag: och idag är idag. skola som vanligt. lite dryg dag faktiskt. men vi spelade mycket pingis på rasterna. det var
typ det ända roliga med dan. ny ska jag göra lite matte och spanska.
ha en fortsatt trevlig dag alla läsare!
+ har målat min naglar oranga och höstiga idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0