har kommit hem från nyvång

det var riktigt kul där asså. det måste vi göra om. jag hade tänkt skriva lite kortfattat om vad vi gjorde.
först tränade vi, fast jag skulle nog inte tränat för att jag är väldigt förkyld och blev bara semre efter igår-.- efetr det duschade vi och gjorde oss iårdning. när alla var klara cyklade vi hem till agnes och åt hamburgare där. det var riktigt gott. när vi kom tillbaka till nyvång så gjorde vi lite allt möjligt satt och snackade, spelade handboll och hängde i lijanerna. kvällen blev altså riktigt lyckad. vi vaknade klockan nio (eller blev väckta) fixade oss och packade och så. sen stack vi hem till ebba för att käka frokust. efter det begav jag mig hemåt och alla andra åkte till eslöv för att spela cup. lycka till tejer!
och nu sitter jag här och ska snart måla mina naglar, om dom blir lyckade ska ni få en bild senare.
ikväll ska jag nog se pirates of the caribbean 1 bara för att ha något att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0