försöker att plugga in europa kartan i huvudet

försöker att plugga in europa kartan i huvudet och jag suger. har alldrig kännt att läxa kan vara så här jobbig. och vi ksa ha prov på det. fast det är inte för änns på tisdag men asså jag känner mig skit dålig.
imorgon ska jag, linnea, agens och klara sticka till gården på sjönadahl. alla kommer att avar där och det kommer att bli så häftigt. mer information om min dag kommer ni att förmodligen få imorgon. det där lät lite som ett informations brev hahahah.
ska nog åter gå till plugget.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

jag känner inte dig, hittade bara din blogg och ville lämna en kommentar :)

2011-09-16 @ 08:29:13
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: FELICIA STENBERG

frågestund på bloggen, ingen fråga är dum så bara fråga på sötnos! hade varit super gulligt, tack i förhand kram!

2011-09-17 @ 00:52:24
URL: http://feliciaastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0