två dagar i ett inlägg

torsdag: idag ahde vi samling 8.30 på skolans parkering. vi åkte bil till kävlinge och därifrån tog vi tåget till köpenhamn. när vi kom fram i köpenhamn gick vi och shoppade först. för tivoli var inte öppet. jag shoppade en ring som det var ett J eller ett T på vet inte vad men det spelar ingen roll, men iellafall den kostade bara 20 danska (24 kr).sen åkte vi massa på tivoli och hade sjukt kul, när klockan var typ halv nio nåt så var vi i lödde. nice dag alltså!


fredag: idag hade vi gympa i på första lektionen, tog skolans rekord på 5 varv. hahah kuul! sen hade jag slöjd. han bli klar med min väska av jeans. sen slutade vi kvart i två och nu siter jag här och bloggar. ska kanske se bio med josefine och clara sen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0