linnea, agnes och beachhandboll

det har varit en dryg skoldag idag, för det har varit måndag. men ändå ganska ok. efter skolan stack jag hem till linnea och där var även agnes. vi åt och vi gjorde inte mycket mer. snackade mest bort hela tiden.
sen var klockan kvart i 5 och det var dags att köra till sjöbobadet och spela beachhandboll. sandig blev jag men sånt är livet. efter det körde linneas pappa hem och och jag stack hem till agnes. åt där ochs en snackade jag och agnes mycket. och jag förhörde henne på hennes läxa. pappa kom och hämtade mig vid kvart i 8 och då körde han hem mig. nu sitter jag och stör mig på att min blogg ser ut som ...... och att jag har inget roligt att blogga om. livet är surt ibland men om livet alltid är bra vet man ju faktiskt inte när det är bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0