inte så mycket morsdag...

för det var fotboll hel dagen. först var det zonläger på morgonen så jag fick vakna tigigt. sen när det var klart stannade jag i bjerred och va med lite kompisar och så åt och lite annat. efter det när klockan var 3 hade vi samling till en match, den vann vi med 5-3. ricktigt bra spelat tjejor! fast jag var redigt trött då. fick skynda mig hem sen och duscha och så för vi skulle ner till mormor i skogen och fora morsdag. och det var någ bara då jag va med mamma. såmnade tidigt sen. eller ganska iellafall.
sen idag har jag gått i skolan. vi har övat lite på sångerna tll kören för att vi ska ha konsert imorgon. sen kom syd nytt till skolan och intervju mig och kalle. kommer lägga ut en länk sen när den har kommit ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0