härlig dag med michelle & handbollensdag

igår va det fredag och det är nice. fast dagen började med skola men fredagen är ändå den nicigaste skoldagen. när skolan var slut tog jag och michelle bussen men till henne. vi åt först, sen gick vi ner till stranden och plockade stenar, fina sneckor och slrev lite i sanden. några bilder kommer nog kanske sen. när vi kom hem till henne började vi pyssla lite. sen chillade vi bara till det var dax att äta. efter maten badade vi i hennes pool, skit nice. sen å vi lite chocklad och så. vid ungefär 11 kom pappa och hämade mig.
tack för kvällen michelle.

handbollens dag idag. sitter i min säng och bloggar. fast det är nog bäst att jag börjar fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0