första doppet i havet, och det var is kaaaaaalllllllllt!

jag var på handbolls träning idag, nu på kvällen. och jag trodde att jag skulle dö. jag svettades ihjäl. för att det är så varmt. men nu ska man inte klaga på det fina vädret nu när det kommer. för imorgon är det våran sista idrottslektion på nyvångsskolan och då ska vi ha vatten krig. kommer bli skit ballt! men iellafal så ska jag inte byta ämna. jag tränade handboll ja.....
sen efter sprang vi ner till bryggan och skulle bada. men det var skiit kallt asså. aaah jag kände inte mina lår. men jag var ju så dum att jag skulle doppa mig. men efter ett tag var det inte så kallt! fast än det bara var 12-13 C. efter det cyklade jag hem från barsebäck med victoria, felicia och natalia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0