2:a maj

idag är det den 2:a maj och lill syrran fyller 8 år. stort grattis till henne. igår fyllde också min stora syrra 15 år ett stort garrtis till henne med.
har inte så mycket att säga men det finns en ända sak jag önskar utav mina läsare. ni som nu ha sett detta inlägget kan väl kommentera, och ni får gärna kommentera nästan alla mina andra inlägg också, för det är jätte många som säger att de följer min blogg men ändå har jag inte så många läsare. jag menar att det kan inte vara fler som säger att de läsar min blogg om det är mindre antal som visas på min statiskik.

Kommentarer
Postat av: victoria

jag följer <3

2011-05-02 @ 19:35:37
URL: http://livetsomvictoria.blogg.se/
Postat av: josefine

tack victoria följer din blogg med <3

2011-05-03 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0