idag är det fredagen den 4 mars

fredag är veckans näst bästa dag. fast den bärsta är lugnt lördagen! då kan man vara uppe sjukt länge och slipper skolan och sen har man sov morgon. kan en dag bli bättre?
nu håller jag på att packa, för att jag ska till agnes och sova där tilsammans med hon, linnea och klara. kommer antagligen inte ha datorn med mig, men finns på mobilen. men jag kan berätta om idag.
jag vaknade kl kvart i sju (på morgonen då) sen fixade jag mig och stack till skolan. där träffade man alla kompisarna, som vanligt. vi hade först idrott och redskapstest. gick ganska bra. på rasterna spelar vi bollruta. innan lunch hade vi slöjd. håller på med en jeans veska. kommer bilder på den sen när jag är klar. maten var inte så god. det var någon köttgryta med ris. inte så gillat. efter maten bytade vi platser. min plats var ändå ganska okej, om man räknar bort jonathan så var min plats bra. efter det stack jag hem, åt och nu sitter jag här och bloggar.ja, det var min dag. ganska bra faktiskt. men kvällen kommer att bli ännu bättre.
DAGENS OUTFIT
blus- JC
byxor- JC
klocka- cypern
örhängen- agnes
armband- emilia
p u s s  j o s e f i n e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0