grattis gumman

ett stort grattis till dig agnes nilsson, gumman hoppas du har haft en underbar dag.(fast det var igår) ja, jag hann inte blogga igår så det fick bli idag istället. skolan var inte den sämsta igår, den var faktiskt ganska rolig. fast vad snackar jag om egentligen, skolan är tradig och så är det. efter skolan stack jag och agnes, klara, linnea, lisa, victoria och johanna hem till agnes mormor för att käka våfflor. agnes mormor gör värkligen de godaste våfflor som finns. vi firade agnes med paket och lite sång(alltså fördelsedags sång). ännu en gång, grattis gumman. själv fyller jag år om 8 månader typ. ja men så är livet. efter det stack jag hem kollade lite tv data och så vidare. på kvällen va det lets dance. kollar inte så mycket på det, eller kollar inte alls förutom finalen. brydde mig inte så mycket om vem som vann.
min dag fortsätter med en fotbollsmatch och lördags mys, kanske med några kompisar vem vet ;)
/  l o v e  j o s e f i n e

och en sak till, det hade inte skadat att få lite fler bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0