har blivit korta inlägg de senaste dagarna...

så hade tänkt blogga lite om dem.
lördag: jag vaknade typ vid halv 12 för vi har varit hos linnea dahl med mina gamla klass kompsiar och grillat. åt och gjorde vid mig. sen låg jag bara och solade nästan hela dagen. igentligen var det meningen att jag och pappa skulle shoppa till honom men det blev inte så för att det var så fin väder. lite innan sju stack jag till linnea sjödahl för vi skulle sen sticka vidare till klara bunse. där var agnes också (fast det viste vi redan). vi grillade skrattade och hade sjukt mysigt. sen badade vi i klaras pool aa nice asså. vid 12 stack jag och linnea hem. då hade agnes redan stuckit hem .

söndag: idag vaknade jag vid tio, gick upp och åt och gjorde vid mig. sen hjälpte jag pappa att tvätta bilen. fick 20 kr för det. hahha nu är jag rik! man måste göra sysslor för att käna pengar när man inte får sommar jobb i den här åldern. när jag va klar med det stack jag och pappa till samlingen för vi skulle spela match. det va en väldigt vicktig match och vi förlorade den med 7-5. men vi kom ändå trea i seien och det tycker iellafall jag är ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0