felicia här!

tjenare alla josefines söta bloggläsare. josefine ville att någon skulle gästblogga på hennes blogg medans hon är borta i amsterdam så jag tänkte , visst kan jag väll göra det!
hoppas du har det bra där du är ,saknar dig super mycket josefine. tycker ni ska läsa henes blogg, den är verkligen suuper!
min blogg handlar om mitt liv mina vänner,massa foton & massa annat intressant. älskar att blogga det är en del av mitt liv. jag bloggar för att försöka kunna få er att veta vilken person jag egentligen är. har cirka bloggat i ett år nu har haft många olika bloggar men denna är nog den bästa. jag är 98 precis som josefine och ja mitt liv har inte vatt så enkelt som ni tror. när jag var 4-5 skildes mina föräldrar och det suger. många av er tror säkert att det är mycket bättre att ha det för tillexempel man får mer presenter på julafton,fler påskägg,2 rum & ja allt sådant. men vi då som har det är det ett helvete för vi skulle gjort allt för att få våra föräldrar tillsammans igen. i mars i år dog min farfar och det har varit svårt för min släkt (hos pappa) han har bettyt mycket för oss alla. just nu börjar mina föräldrar sätta massa olika krav på mig så det gör att jag är lite nere ibland men försöker oftast har humöret på topp. älskar att vara med mina vänner. de som står mig närmst är nog victoria,agnes,klara,josefine,elina,johanna & bonnie. hade varit super gulligt om ni hade kikat in på min blogg och det gör ni genom att trycka här! så vill bara s'ga tack josefine för att jag fick blogga här super snällt av dig,sköt om dig gumman älskar dig!



älskar dig josefine!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0