tack för den härliga dagen

igår vaknade jag ganska tidigt för att jag fick ett sms. jag åt och fixade mig och lite sånt. sen stack jag till centersyd för att jag skulle handla en liten sak till lisa. efter det stack jag hem till klara, fast jag va inte där så länge för vi skulle sticka till johanna typ direkt. efter ett tag kom victoria också hem till johanna och hon hade med sin kamera så vi tog lite bilder, dem kommer sen. vid tre skulle jag, klara och victoria till lisa, och där käkade vi tårta och kakor och firade lisa. efter ett tag kom johanna också men hon stack hem igen efter ett tag. vi lekte en liten kånstig lek där man skulle springa på åkern och i skogen och lite överallt och där fanns massvis av myror så jag har myr bett på hela mina ben. de kliar som in i. när klockan var typ halv sex stack vi till träningen. den var ganska nice för vi var jätte lite folk. efter det var det typ bara jag, klara, elsa och johanna som duschade så vi stod och snackade ganska länge.
idag ska jag inte göra något på förmiddagen men på eftermiddagen ska jag förmodligen vara med clara willhelmsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0