roliga dagar jag har glömt att blogga

28/3- 29/3: dag har det varit skola. ja, ni vet ju vad man tycker om det. efter skolan stack jag hem till agnes för att käka. vi åt och snackade. mysigt. efter det kom klara och linnea hem till oss för att alla dom ska sova hos mig idag. först stack vi till den stora snurrgungan och flummade som ja, jag vet inte vad. efter det stack vi till handbollen. sen när vi kom hem till mig lagade vi mat. vi åt tacos. mums! kvallen blev den roligaste i världshistorian. vi kollade på filmen barbie nötknäpparen. den var faktiskt jätte bra. rekomenderar.  vi gick och la oss typ vid två. sen snackade vi ganska länge. på morgonen vaknade vid klockan halv tio. det var bara klara som var trött. så när vi andra stack och handlade bullar låg klara kvar i soffan och tittade på tv. awe... hon är en sån gullunge. den dagen bestämmde vi oss för att åka till nova. så vi tog bussen dit men vi fick byta i bjerred fast det gick inte så bra för att i lödde betalade vi en barn till lund och samma i bjerred. så vi fick betala två till lund. inte så roligt. men dagen blev ända en lyckad dag. jag handlade en svart u-ringade tröja. påvägen hem hämtade klaras pappa oss.
älskar er!
2/4: idag var det bio med victoria. vi såg hur många lingon finns det i världen. den var skit bra. men ändå jätte sorgsen. fast rubriken hade ingenting med filmen att göra. alla dom där handikappade var så gulliga på något sätt. hahah och det var typ nästan bara jag och victoria som lät i bion(kändes det som). sen blev jag och voctoria med lämmar i bioklubben. fast inte helt medlemmar för att man måste ha sina föräldrars underskrift. men vi fick jätte mycket rabatt på vår popcorn, chips och drickan. tack för dagen victoria carlsson. du är bäst!
gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0